.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی رغم فرصت حضور در کمیسیون های دیگر ؛
منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی
شمال نیوز : عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .....
منصورعلی زارعی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شد + دلایل زارعی برای عضویت در کمیسیون کشاورزی

شمال نیوز:منصورعلی زارعی ، نماینده ساری و میاندرود به عضویت کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی درآمد تا استان کشاورزی محور مازندران بدون کرسی در این کمیسیون مهم نباشد .

 

به گزارش شمال نیوز،عضویت این نماینده در حالی صورت گرفته که در بسیاری از ادوار مجلس شورای اسلامی عدم حضور یک نماینده از مازندران در کمیسیون کشاورزی به شدت محسوس بود .

 

زارعی در این باره در یادداشتی نوشت  :

 

أَ أَنْتُمْ‌ تَزْرَعُونَهُ‌ أَمْ‌ نَحْنُ‌ الزَّارِعُونَ‌ (واقعه – 64)

چرا كميسيون كشاورزي؟

در هفته اي كه گذشت ، دستور كار اصلي مجلس شوراي اسلامي، مشخص نمودن تركيب كميسيون هاي تخصصي نمايندگان منتخب مردم بود و به تبع اين كار نيازمند انتخاب خود نمايندگان، ارزيابي پيشينه ايشان و تحليل همه جانبه موضوع بود. لذا زمان بر بودن اين بررسي ها و بروز برخي چالش ها در مسير استقرار هريك از نمايندگان در شرايطي كه با خدمت رساني بهتر بتوانند پاسخگوي اعتماد مردم باشند، دور از انتظار نبود!

با اين همه، آنچه هم تحسين برانگيز بود و هم تا حدودي حيرت امثال اينجانب را از اين همه حس مسئوليت و دغدغه‌مندي عموم مردم شريف مركز استان برانگيخت، پيگيري جدي ايشان، خاصه بعد از برخي گمانه زني هاي رسانه اي متناقض و بعضا شيطنت آميز در خصوص اخبار مربوط به تاخير در انتخاب كميسيون فعاليت اينجانب بود. صرفنظر از دليل اين مساله، اين همه شور و اهتمام جدي مردم از همه جريانات فكري و سلايق سياسي ، نسبت به پيگيري سرنوشت اقدامات منتخبشان، قطعا پاسخي دندان شكن است به آدرسهاي غلطي كه معاندان و منحرفان سياست زده در خصوص دلسردي اين ملت هميشه در صحنه نسبت به قطار پيشرفت كشور و نظام اسلامي مي دهند. شايد كاهش مشاركت ديروز انتخابات و دغدغه مندي امروز هم هشداري براي آنهاست كه اعتراض اين مردم به عملكرد آنها در مواجهه با نابساماني و ساختارهاي فسادزا در كشور را يا نمي فهمند يا نخواستند بفهمند و هم تذكري جدي به امثال بنده كه اين مردم بر سر اسلام و انقلاب با احدي عقد اخوت نبسته اند و اگر ما نيز از جاده پيشرفت و عدالت به سمت كوره راه هاي فتنه و انحراف خارج شويم، قطعا شاهد قهر و پشت كردن همين ملت بامحبت و مهربان خواهيم بود …!
اما درخصوص دليل تاخير اكنون كه بحمدالله مقصود حاصل شد باستحضار ملت شريف مازندران و مركز آن مي رساند…

همانطور كه شاهد بوديد عليرغم اينكه بار عظيم استقلال كشور و بويژه اقتصاد استان مازندران تا به امروز اساسا بر دوش بخش كشاورزي بوده و هست، اما بهر دليل كه قطعا محترم است و به حوزه فعاليت تخصصي و احساس بيشتر مثمرثمر بودن همكاران عزيز و گرانقدرم در مجمع نمايندگان استان برمي‌گردد، نتيجه چنان شد كه متاسفانه مازندران به عنوان يكي از قطب هاي كشاورزي كشور، عملا نماينده اي در كميسيون تخصصي كشاورزي مجلس نداشت! لذا با اينكه فرصت خدمت در برخي كميسيون هاي ديگر كه احتمالا عناوين جذاب تري دارند نيز براي بنده مهيا بود، در مشورت با اساتيد برجسته دانشگاهي، متخصصان باتجربه و مجموعه عزيزان انديشه‌ورز كه از آغازين روزهاي اين حركت مشفقانه همراهه هستند، به اين نتيجه رسيدم، با توجه به شرايط بشدت نامناسب درنظر گرفتن و تخصيص اعتبارات بخش كشاورزي به اين استان بويژه در زمينه پروژه هاي كلان زيربنايي همچون زهكشي و تجهيز و نوسازي اراضي و همچنين آشفتگي هاي موجود در تامين نهاده ها، وضعيت بازار و حتي آمار و ارقام سطح زيركشت و ميزان توليد محصولات استراتژيكي كه مازندران داعيه دار اصلي آنها است؛ از برنج و مركبات گرفته تا دام و طيور، گياهان زينتي و نباتات صنعتي ، حضور يك نماينده مازندراني در اين كميسيون، ضرورتي جدي و غيرقابل انكار است. بنابراين، تحقق اين هدف عالي نيازمند اندكي تلاش و رايزني هاي بيشتر بود كه براي انها كه با جو عمومي مجلس آشنايند قطعا چيز عجيبي نيست و الحمدلله نهايتا در خصوص اين خدمتگزار شما شرايط مهيا شد. انشالله در ادامه راه بعنوان عضو كميسيون كشاورزي در خدمت عموم ملت شريف و بويژه زحمتكشان اين عرصه در ايران اسلامي، مازندران سرفراز و ساري و مياندرود عزيز خواهم بود.

والسلام عليكم و رحمت الله و بركاته

منصور علي زارعي
نماينده مردم شريف ساري و مياندرود در يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.